Můžete si připravit více než tuků , když jdou na tuku, bez nebo s nízkým obsahem tuku zálivka . Musíme tuky vstřebat všechny pozitivní prvky saláty a další ovoce a zeleniny. Zjistěte, které jsou správné typy tuků , jak vytvořit krásnou pružnou pokožku a zdravé tělo.

Bez tuku se téměř stala základním kamenem v mnoha domácnostech. To je jistě něco přípravku na moderní restaurace menu. A průmyslová odvětví obstarával v tukuprosté zaujetí tím, že dodává potraviny označené tuku zdarma a nízkým obsahem tuku, stejně jako bylinné a zdravotnické produkty, které blokují metabolismus tuků. Ale faktem o zdraví a krásu frontách, je, že pokud chcete krásnou pleť s méně vrásek, nebo aby urychlila svůj metabolismus, musíte jíst správný druh fats.The dávky na kůži jedení správných tuků denně je mnoho. Prospěšných tuků stimulují tvorbu kolagenu, zvyšuje průtok krve ve vrstvě pod kůži, která dodává živiny pro vytvoření nových, zdravých kožních buněk. Špatná kvalita průtoku krve se zde rozumí pod prostřednictvím nových kožních buněk. Tuky udržovat kůži vlhkou, z vnitřní strany. Tuky jsou nezbytné pro vstřebávání tuku rozpustných vitamínů - A, D, E a K. A prospěšné fytonutrienty jako karoten, lykopen a lutein třeba tuk se vstřebává also.For příklad, jíst salát se zálivkou, které obsahují tuky, zvyšuje absorpce těchto fytonutrientů. Studie publikovaná v časopise Journal of American College of Nutrition (a odkazoval se na v Gorgeous pleť E Angyal) zjistil, že ti, kteří jedli salát s nízkým obsahem tuku zálivkou měla velmi málo alfa-karoten, beta-karotenu a lykopenu v krevních testech přijato později. Ti, kteří měli plné tuku obvaz s salát měl výrazně vyšší hladiny těchto karotenů a lykopenu metabolitů v krvi. Tuky také pomáhají vytvářet a upravovat hormony, snížit zánět (pravá tuky tak jako tak), a zabránit ekzémů, lupénky, a vlasy loss.According Erice Angyal, musíte o 2tbsp, nebo 20 gramů tuku za den, takže kůže může mazat sám , a tak dost vitamínu mohou být absorbovány. Vitamín zabraňuje předčasnému aging.Erica Angyal doporučuje olivový olej, lněný olej, olej z vlašských ořechů, dýňová olej, kokosový olej, hořčice olej, avokádový olej, sojový olej, olej macadamia a řepkový olej. Navrhuje pomocí extra virgin, pannu, za studena lisovaný oleje, jsou-li k dispozici, neboť tyto jsou vždy mnohem lepší kvality, a způsob, jakým jsou zpracovány znamená nezdravé chemické změny oleje se vyhnout. Olejů tady, mononenasycených olejů jsou olivový olej, avokádový olej, Macadamia olej, stejně jako olej z ryb studené vody, jako je mečoun, makrela a losos. Mononenasycených oleje mohou redukovat vrásky. Polynenasycené oleje lněné semínko, vlašské ořechy, dýňová semena a řepkový olej. Z důvodů uvedených níže, já bych osobně používám tyto získat většinu potřebných denních tuků. Kokosový olej je nasycený tuk, ale velmi dobré pro you.Coconut OilI rád tohle. Nejen, že má krásnou vůni, když je kvalitní, za studena lisovaný kokosový olej, ale má úžasné zdravotní výhody, které přesahují skvěle vypadající pleť. Stárnutí, včetně stárnutí mozku a kůže, je spojena s procesem zvaným peroxidace. To jednoduše znamená, že volné radikály kyslíku odstranit elektron z tuků o tuků) na našem buněčných membrán. Ultrafialové světlo od slunce, způsobuje peroxidaci na nenasycené tuky, a to jak v laboratoři, tak ve své kůži. To zvyšuje rychlost, kterou tvoří vrásky. A nenasycené tuky, jako je pravidelné rostlinných olejů, snížit rychlost metabolismu. Nenasycené tuky potlačují reakci bodys tkání na hormon štítné žlázy. Nenasycené tuky brání bílkovin trávicí enzym, který tvoří hormon štítné žlázy, stejně jako poškození mitochondrií v buňkách, které se týkají buněčné energie. Kokosový olej působí proti tomuto negativnímu účinky nenasycených fats.Coconut oleje je neuvěřitelně univerzální. Protože je tak stabilní, může být použit ve vaření aniž by se hydrogenované. A to nemění chuť jídla, i přes své silné aroma. Kokosový olej obsahuje mastné kyseliny střední. Ty nejsou uloženy v buňkách jako ostatní tuky, ale přímo do jater, která převádí na energii. Kratší délka řetězce umožňuje jim, aby se vyhnula metabolickou dráhu, že jiné delší řetězce tuky potřebují využívat. Kokosový olej je pouze nasycených tuků, které je dobré pro tělo. Zajímavé je, že Dr. Mercolas stránkách cituje článek od Dr. Ray Rašelina, ve kterém zmiňuje, že při tzv. esenciální mastné kyseliny byly použity u pacientů živených intravenózně, byl potlačen jejich imunitní systém. V důsledku toho je kokosový olej používán místo toho. Výjimkou jsou pouze v případech, kdy je potřeba imunosupresi, například u pacientů po transplantaci orgánů. Tyto esenciální mastné kyseliny jsou omega 3 a omega 6 nenasycené mastné kyseliny. Příkladem jsou lněný olej, oleje za studena ryby, jako je losos, olej z pupalky dvouleté a slunečnice oil.References: 1. http:www.mercola.com2001mar24coconut_oil.htm2. Erica Angyal, nádherný kůže za 30 dní (Lothian Books, 2005)